Huippukiva.fi

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Riidan päätteeksi perseeseen

Oltiin tyttöystävän kanssa vähän riidelty, ja molemmat oli omissa kodeissamme.. Pienessä vitutuksessa varmaan molemmat.. Ainakin minä..
Riidan vuoksi olimme radiohiljaisuudessa, kunnes puolen yön jälkeen tulee tekstiviesti, että tyttöystävä haluaisi seksiä. Nimetään tyttöystävä tässä vaiheessa vaikkapa Stellaksi.
Olin unessa, enkä huomannut viestiä, mutta seuraavaan viestiin havahduin. "haluaisin seksiä että saan nukuttua".. Seuraavaksi tuli "puhutko edes tuhmia puhelimessa?" ja "jos tulet niin ota lelulaatikko mukaan"
Juttelimme vielä puhelimessa, että hän odottaa minua dildo sisällään..

Lähdin heti, onneksi olin käynyt illalla suihkussa ja olin valmis koitokseen.

Saavuin paikalle ja soitin ovikelloa.. Stella tuli avaamaan ja avoi oven vain vähän.. Avasin itse ovea sen verran, että pääsin sisälle. Hän oli aivan alasti eteisessä ja alkoi suutelemaan minua..
Otin häntä pakarasta kiinni toisella kädellä jä toisella aloin koskettelemaan pillua, joka oli aivan litimärkä..
Stella kertoi sen olevan liukuvoidetta, ja samalla hän ohjasi käteni takapuolelleen.. Tarkemmin ohjasi sen peppureiälleen.. Yllätyksekseni huomasin, että hänellä oli dildo sisällä perseessään..! Kyrpäni kovettui aivan uusille luvuille, niin kuin se ei olisi ennen seissytkään!!
Otin dildosta kiinni ja liikuttelin sitä samalla kun suutelin Stellaa.. Hän voihki upeasti..
Sitten hän otti kädestäni kiinni ja lähti viemään minua sänkyä kohti.. Sanoin, että näytä sitä minulle.. Hän pyllisti minua päin ja eteeni avautui maailman upein näky.. Urheilullinen ja kiinteä pienehkö peppu, vaaleanpunainen dildo sisällään.. Huh!!

Menimme sitten sängylle ja Stella asettui kontalleen peppu minuun päin. Näkymä oli edelleen upea. Liikuttelin dildoa pepussa ja hieroin toisella kädellä pillua.. Sitten otin vaatteeni pois ja työnsin kivikovan kullini Stellaan pilluun. Hän voihki aivan hulluna, ja samalla liikuttelin dildoa perseessä kun panin häntä pilluun..
Pidin dildosta kiinni samalla kun panin, joten kun lantioni ja kullini liikkui ulospäin pillussa niin dildo liikkui perseessä samaan suuntaan. Näin hän sai siis kahta samaan tahtiin molempiin reikiin.

Kiusaus taisi käydä liian suureksi, ja ilmoittamatta mitään ja lupaa kysymättä otin dildon pois ja hitaasti työnsin oman kyrpäni Stella perseeseen kokonaan. Hän otti sen hyvin vastaan ja aloin heti suhteellisen nopeaan tahtiin painamaan häntä takaapäin perseeseen. Välillä otin nopeasti kullin pois, joten persereikä jäi ihanasti auki..
Käänsin hänet selälleen ja jatkoin samalla linjalla.. Kullia vaan perseeseen.. Stella alkoi ihanasti puhua tuhmia.. "Sä panet mua sun isolla ja kivikovalla kyrvällä mua perseeseen.. Tykkäätkö sä panna mua perseeseen.. Pane mun persettä.:"
Ymmärrätte varmaan millaisia tunteita se aiheuttaa niin ylä- kuin alapäässä..
Nostin Stellan jalkoja kohti hänen olkapäitään ja oikein painauduin hänen päälleen. Samalla työnsin voimalla kullini niin syvälle hänen perseeseensä kuin pystyin.. Kyrvän ollessa aivan kokonaan sisällä, jännitin sitä vielä niin että sain sen mahdollisimman suureksi.. Voihkinta oli aika upean kuuloista..
Jatkoin kiivasta nussimistahtia ja tunsin kuinka ihanasti persereikä oli löystynyt käsittelystäni.. Välillä sieltä tuli ilmaa ulos välistä, mutta se ei haitannut menoa.. Liukkariakin oli muutaman kerran välissä lisätty..

Kysyin kovaa tahtia nussiessa, että haluatko saada perseesi täyteen spermaa.. Tunsin kuinka kuti alkoi pikkuhiljaa irtoamaan.. Panin todella kovaa ja nopeasti, ja Stella huutaa useasti hokien: "JOO, JOO, JOO"
Hän todellakin sai suolensa täyteen lemmennestettä, en muista miten olisin noin kovaa viimeksi lauennut..
Kiitos tästä, voin melkein sanoa tämän olleen elämäni kiihottavin ja todennäköisesti paras pano..
Tätä lisää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti